Presa de possesió del nostre nou retor D. Ricardo Fogués Sotorres

Ahir diumenge día 18 d’octubre a les 19:00 hores, tingué lloc l’Eucaristia de presa de possesió del nostre nou retor D. Ricardo Fogués Sotorres. La ceremònia es va celebrar a l’Esglèsia Parroquial de la Asunción de Nuestra Señora i sigué presidida pel Sr. Bisbe Auxiliar D. Javier Salinas Viñals.

D. Ricardo començava així el seu servici al cap davant de la nostra Parròquia a una celebració on va participar una representació de la Parròquia, cofradies, religioses, membres de les distinties pastorals, però també de les parròquies de Caudete, Alzira així com també d’altres poblacions on, fins ara, ha exercit el seu ministeri.

A més també va participar la familia i amics de D. Ricardo que volgueren acompanyar-lo a este día tan especial i tot observant les limitacions d’aforo en relació a la COVID que va impedir que pogueren donar-li la benvinguda tots els membres de la parròquia que en altres situacions hagueren volgut vindre. D. Ricardo es conscient d’estes limitacions i confia en poder trobar-se en tots els que no han pogut rebrelo com els haguera agradat.

Aprofitem la present publicació per donar-li la benvinguda a D. Ricardo i desitjar que el Senyor l’ajude en el ministeri en la nostra parròquia i que l’Evangeli ens continue il·luminant la nostra vida.