COMUNICAT PARROQUIAL: ACTUALITZACIÓ COVID-19

👉🏼 Davant dels esdeveniments en relació al COVID i després d’estudiar els informes, normatives i avisos de l’Ajuntament de Benaguasil, el Consell Pastoral Parroquial, es va reunir ahir de vesprada en caràcter d’urgència, per a valorar la situació en relació a les diferents activitats que es realitzen a la Parròquia.

👉🏼 Primer que res, cal destacar especialment que, a l’àmbit parroquial, d’ensenyament i catequesis, sempre s’han ficat en pràctica totes les mesures de seguretat previstes des de l’inici de la pandèmia (us de mascareta, hidrogel, control d’aforament i distància de seguretat) i NO s’ha enregistrat cap focus de contagi en cap moment.

👉🏼 No obstant, tenint en compte les dades que es desprenen de l’informe de «Salut Pública» amb data del 11 de Gener de 2021, amb dades molt més negatives que la informació oficial de la GVA, al Consell Pastoral Parroquial, per prevenció, s’han pres les següents mesures:

CATEQUESIS FAMILIAR:

✳️ La Catequesi «online» amb els pares continua exactament igual amb l’actual format telemàtic.

✳️ La Catequesi de xiquets presencial es suspèn fins al 31 de Gener. Els xiquets continuaran els temes i les tasques setmanals amb la supervisió dels pares.

JUNIORS:

✳️ Es suspenen les reunions presencials fins al 31 de Gener.

✳️ Es plantejarà realitzar activitats/reunions de forma telemàtica.

CELEBRACIONS:

✳️ Les misses i celebracions es seguiràn realitzant amb els horaris actuals i amb les mesures de higiene i seguretat establertes:

De dilluns a divendres exposició del Santíssim a les 18:30h i després Eucaristia a les 19:30. (Parròquia)
Dissabte: a les 17:30h i 19:30h (Parròquia) i a les 18:30 (Pilar)
Diumenge: a les 9:00h i 12:00h (Parròquia) i a les 10:45 (Ermita)

Esperant que la situació millore i que a partir del 31 de Gener puguem continuar amb les activitats,

El vostres Rector i Vicari,
Ricardo i Thiago.