Matrícula catequésis de Primera Comunió

✝️ La parròquia Nostra Senyora de l’Assumpció de Benaguasil informa que la inscripció per a la catequesis familiar per a comunions es farà:

➡️ Per al xiquets de PRIMER CURS de catequesis, el dimarts dia 27 d’octubre, en horari de 16:30 a 18:00 de la vesprada, al Centre Cultural Parroquial.

➡️ Per al xiquets de SEGÓN CURS de catequesis, el dimecres dia 28 d’octubre, en horari de de 16:30 a 18:00 de la vesprada, al Centre Cultural Parroquial.

ℹ️ Se informa que el formulari d’inscripció per apuntar-se, es es repartirà als xiquets als seus col·legis de Benaguasil. També es pot arreplegar a l’esglèsia, abans o després de les mises.

⚠️ Es important acudir a la inscripció amb el formulari omplit i amb el justificant de pago bancari per a evitar aglomeracions de personal en el Centre Cultural Parroquial.