Presa de possesió del nostre nou retor D. Daniel Juan Tortosa

El dia 2 de setembre tingué lloc l’Eucaristia de presa de possesió del nostre nou retor D. Daniel Juan Tortosa. La ceremònia es va celebrar a l’Esglèsia Parroquial de la Asunción de Nuestra Señora i sigué presidida pel Sr. Bisbe Auxiliar D. Arturo Ros.

D. Daniel començava així el seu servici al cap davant de la nostra Parròquia a una celebració on va participar tota la Parròquia, cofradies, religioses, membres de les distinties pastorals, però també de les parròquies de Xiva, Puçol, Venta del Moro, també familia i amics de D. Daniel.

Volem aprofitar per donar-li la benvinguda a D. Daniel i desitjar que el Senyor l’ajude en el ministeri en la nostra parròquia i que l’Evangeli ens continue il·luminant la nostra vida.