Campanya d'arreplegada d'aliments de Caritas

Esta setmana i les tres següents abans de Nadal… es posa en marxa, com tots els anys, la campanya de Caritas per a arreplegar aliments i productes d’higiene que després es repartiran entre els més necessitats del nostre poble.
Els productes es poden deixar en unes caixes habilitades per a l’ocasió en quasi tots els supermercats i tendes del poble, al col·legi Assumpció de Ntra Sra i al temple parroquial. Els aliments d’esta primera setmana són: cacao en pols, oli,  besugo, paté en llanda (foie-gras) i llet ‘entera’.
A més de la donació de productes, es pot col·laborar tots els dilluns d’estes quatre setmanes en la recollida dels productes per a transportar-los al local parroquial de la plaça Major, 2. Per als que vullguen ajudar, els dilluns a partir de les 18:00 en dita direcció.
Gràcies per compartir.