Exposició 'Nostra Estrela Lluminosa'

El dia 4 de setembre es va inaugurar l’exposició temporal ‘Nostra Estrela Lluminosa’… que estarà als laterals del temple parroquial fins al 12 d’octubre, quan passarà a convertir-se en mostra permanent de la història i l’art de la parròquia en forma de Museu parroquial a les instal·lacions del ‘clap’.
L’exposició presenta a la Verge Maria com a protagonista, fent un repàs de les diferents advocacions baix les quals es venera arreu del món però centrant-se en la visita que la Mare de Déu dels Desemparats va fer al poble al mes passat de Desembre i, com no, en la nostra patrona la Verge de Montiel, la seua història, el seu temple, l’ordre de les Terciàries Caputxines que allà la cuiden, la devoció del poble i la del beat Frai Ambrosio.
Quedeu tots convidats a visitar-la. Adjunt podeu vore alguns dels panells i imatges expossades.